Carpe diem.

Δευτέρα, Ιανουαρίου 11

Βραβείο απ' το θολό τοπίο...

... που μόνο θολό δεν είναι μέσα απ' τη ματιά της Θεοδοσίας!
Θεοδοσία μου, θέλω να σ' ευχαριστήσω μέσα απ' την καρδιά μου που έφερες την Άνοιξη νωρίς στο blog μου.
Δεν θα χρειαστεί να ζητήσω και τίποτα απ' τον Santa μην έχω κι άλλα χεχεχε!
Κάνω edit για να ευχαριστήσω από καρδιάς και την καλή μου φίλη και... γειτόνισσα aluor με το υπέροχο και μυρωδάτο blog της Aluor's place, που με τίμησε κι εκείνη με την προτίμησή της.
Και ξανά-κάνω edit, για να ευχαριστήσω άλλη μια καλή φίλη και ξεχωριστό άνθρωπο.
Μια γλυκύτατη κοπέλα που έχει ως τρόπο ζωής την φροντίδα, την αγάπη και το δόσιμο στους συνανθρώπους μας. Ο λόγος για την Miou-Popofotitsa (sunset colours), την Φωτεινούλα με το φωτεινό χαμόγελο!
Από συγκίνηση σε συγκίνηση με πάτε, ευτυχώς που είμαι γερή κράση κι αντέχω!!!
Θα πρέπει να το δώσω με την σειρά μου σε φίλους bloggers που θα επιλέξω.
Κατόπιν ωρίμου σκέψεως (έχω και τέτοια δυνατότητα λέμε!!!) και με αρκετή δυσκολία γιατί πρέπει να περιοριστώ σε 12 μόνον φίλους, κατέληξα στους αγαπητούς

gaykarkinos7
Και λοιπόν;E allora?
JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Κωνσταντίνος Κόλιος
kalitexnis
milch-käfer
efhbos
Greek Rose
zone
mahler76
Richie
EgoEtsiToVlepo

Η σειρά εννοείται είναι τυχαία και ειλικρινά έχω στεναχωρηθεί πολύ που δεν μπορώ να το δώσω και σε άλλους. Αυτοί οι κανόνες θα μας φάνε, να το ξέρετε!

Το τυχερό δεκατριάρι!
Υπάρχει και κάποιος εκτός συναγωνισμού για μένα, που του αξίζουν όλα τα βραβεία που έχω ως τώρα πάρει, μα κι όλα όσα κυκλοφορούν και θα κυκλοφορήσουν στην blogόσφαιρα.
Του αφιερώνω λοιπόν όλα τα λουλουδάτα, όλα τα ψαγμένα μα και τ' άψαχτα, όλα τα φαντεζί με και τα ταπεινά, όλα όλα όλα κι άλλα τόσα.
Pour toi monsieur Πρκλς που είστε το τυχερό δεκατριάρι!

28 σχόλια:

Miou είπε...

Μπράβο Ανεμοδουράκι!!!

Πήρα και εγώ καιέχω στο πρόγραμμα να το δωρίσω με τη σειρά μου!!!

Φιλάκια πολλά,καλή σου εβδομάδα και γελάμε πάντα!!!

****

Miou Popofotitsa

gaykarkinos7 είπε...

Ευχαριστώ απο Καρδιάς και Ψυχής,για το βραβείο,για την τιμή!
Τα ομορφότερα εύχομαι για αυτό το χρόνο που γεμάτος ζωή να είναι!
Να συνεχίσεις με την ίδια διάθεση που εμένα προσωπικά στις αναρτήσεις σου με κάνει και χαμογελάω!
Φιλιά Πολλά!
Την Καλησπέρα μου!

Greek Rose είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Greek Rose είπε...

Μαρίνα μου συγχαρητήρια για το βραβείο!Ενα βραβείο αποτελεί τιμή και αξίζεις πολλές τιμές!
Μπάβο για το νέο σου βραβείο και εύχομαι να τα εκατοστήσεις!
Είναι τιμή για μένα που
μου προσφέρεις το βραβείο και σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!
Με συγκίνησες βραδυάτικα!
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Φιλιά πολλά!

μια έρώτηση από παρθένα στα βραβεία

πρεπει να το μοιράσουμε κι εμείς οι 12 ανεμοδαρμένοι η καλύτερα ανεμοβραβευμένοι ?:)

Foyntas Spiros ( F.S.78) είπε...

Anemodoyraki...χαθήκαμε !!!

Τα θερμά μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου και τις ευχές μου για μια καλή χρονιά, γεμάτη υγεία χαρά και ευτυχία.

Να είσαι πάντα καλά και πάντα τέτοια !!!
;-)

zone είπε...

Στωωωωωω κουκλιτσα μου.
Να,σαι καλα και τα βραβεια να ειναι παντα το κερασακι της καλοπροαιρετης ενεργειας σου.

Φιλια.

Don't leave me είπε...

Θα παρουμε και μεις μια μυρουδια απο το λουλουδι του zone.
ΤΗΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ!!!!
Αχ ωραια πυ μυριζει!!!!!!

Παντα τετοια.

Besos my friend.

"Don't"

mariposa είπε...

συγχαρητηρια μαρινα!!!και στο εδωσε η θεοδοσια..ουαου!!!κισσ κισσ

matriga είπε...

Kαλημέρα Μαρίνα μου,
Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Είναι το πλέον κατάλληλο για ένα χαμογελαστό και καλόκαρδο κορίτσι, όπως εσύ!

Τα φιλιά μου!!!

efhbos είπε...

Πηρα και εγω βραβειο...??
Ευχαριστω παρα πολυ!!!!!!
Δεν το περιμενα...!

Ανεμοδούρα είπε...

Miou,
Miou μπράβο για το βραβείο σου κορίτσι! Καλή χαμογελαστή εβδομάδα να 'χεις :)

gaykarkinos7,
κι εμένα μ' αγγίζουν τα γραπτά σου και σε θεωρώ ξεχωριστό άνθρωπο.
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και να είσαι πάντα καλά :)

Greek Rose,
κοριτσάρα μου τα βραβεία είναι για να δίνονται και να δίνουν χαρά και ικανοποίηση. Σε σένα αξίζουν πολλά βραβεία. Και το λέω και το πιστεύω. Δεν είναι από χαζο-ευγένεια και τέτοιες αηδίες.
Ο κανόνας λέει να το δώσεις σε 12 άτομα. Οπότε αν το θες θα το δώσεις και συ με τη σειρά σου.
Φιλιά :)

Foyntas Spiros ( F.S.78),
σ' ευχαριστώ Σπύρο μου καλέ μου. Και τα δικά μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου και τις καλύτερες ευχές μου για το νέο χρόνο.
Χανόμαστε για λίγο αλλά δεν ξεχνιόμαστε. Εξ άλλου είσαι απ' τους πρώτους που έγιναν αναγνώστες στο blog μου κι αυτό δεν το ξεχνάω!
Πολλά φιλιά :)

zone,
Σ' ευχαριστώ βρε!
Σου αξίζει το βραβείο και είναι από καρδιάς.
Η ενέργεια όταν είναι για καλό βρίσκει πάντα τρυπίτσες και ξεχύνεται. Στην περίπτωση σου βρήκε τεράστιο άνοιγμα :)))

EgoEtsiToVlepo είπε...

Ρε φιλενάδα,
αξίζεις πολλά βραβεία εσυ!!
Σε ευχαριστώ που πάντα με θυμάσαι!
Η τιμή είναι μεγάλη,
πραγματικά μεγάλη!
Φιλιά πολλά.

Ανεμοδούρα είπε...

Don't leave me,
και μυρωδιά και χρώμα και λίγη Άνοιξη... σας αξίζει!
Φιλιά :)

mariposa,
ευχαριστώ βρε κοριτσάκι μου. Είδες είδες? Τέτοια μου κάνουν και νοιώθω πολύ τυχερή :)

matriga,
τί να πω βρε Μαρία μου, με έκανες κομμάτια με τα καλά σου λόγια.
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
Πολλά φιλάκια :)

efhbos,
μα αν το περίμενες τί έκπληξη θα ήταν ε? χεχεχε!
Σε καλή μεριά, πολλά φιλιά :)

Ανεμοδούρα είπε...

EgoEtsiToVlepo,
καλώς το κορίτσι μου, μαζί γράφαμε!
Δεν σε θυμάμαι, γιατί ποτέ δεν σε ξεχνάω! Καλό? χαχαχαχα!
Αξίζεις πολλά βραβεία, και το ηλιούλουστο είναι ό,τι πρέπει για να αρχίσει αισιόδοξα η νέα χρονιά!!!
Φιλιά πολλά :)

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Σ' Ευχαριστώ Μαρίνα, είσαι ή πιο έξυπνη και ή πιο όμορφη απ' όλες. Το δε blog σου είναι καταπληκτικό-θαυμάσιο,τι να λέμε τώρα, είσαι άπαιχτη και μακράν ανταγωνισμού, ψηλή, γλυκιά, σέξι, φτου φτου, όλα τά 'χεις!!:)

(χεχεχε, κάτι τέτοια γράφω και παίρνω βραβεία)

χαχα, καλό απόγευμα, φιλί γλυκό κι αληθινό.

πρκλς είπε...

Καλέ, υπερ υπερ υπερ ευχαριστώ!!!
Θα ήθελα πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσω τη μαμά μου και το μπαμπά μου που με έκαναν άνθρωπο, επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φίλους μου για τις μπύρες που έχουμε πιεί μαζί...
[ακολουθεί πεντάλεπτο μπλα-μπλα με ευχαριστίες για το βραβείο]
...
Και τέλος θέλω να ευχαριστήσω την Ανεμοδούρα για την ιδιαίτερη τιμή να μου απονείμει το βραβείο του Τυχερού Δεκατριαριού!
[ελαφρύ κοκκίνισμα του βραβευθέντος]

Την ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου!!!
:-)

mahler76 είπε...

σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο μου. Επίσεις ευχαριστώ την Ακαδημία, το Θεό, τους γονείς μου...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Ένας Ήλιος για την Ανεμοδούρα...

ότι καλύτερο!!!


Πάντα τέτοια :))

milch-käfer είπε...

To Milch ευχαριστεί πολύ την Ανεμοδούρα που η Ανεμοδούρα δεν ξεχνάει το Milch και του έδωσε βραβείο και συνχαίρει την Ανεμοδούρα για το βραβείο της!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ.ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ Η ΖΩΗ ΣΟΥ.

Richie είπε...

tarataram...
and the award goes to...
Μαρινάκι μου ευχαριστω πολυ για την τιμη που μου 'χεις κανει αλλα ακομα μεγαλυτερη χαρα μου δινεις καθημερινα μεσα απο τις αναρτησεις σου. Ευχομαι να μην αλλαξεις ποτε και να συνεχισεις να προσφερεις στιγμες δροσιας στον ματαιο καυσωνα μας.

Miou-Popofotitsa είπε...

και από μένα το έχεις!!!

φιλιά Μαρινάκι και να είσαι καλά!!!

:)))

Phivos Nicolaides είπε...

Ανεμοδουράκια συγχαρητήρια. Καλό Σαββατοκυρίακο.

bourboulithres είπε...

Συγχαρητήρια στους νικητές!

Γεια σου Μαρινάκι!
:)))))

Και λοιπόν;E allora? είπε...

πωπωππωπω άργησα η γαϊδάρα αλλά πέρασα!!!Ευχαριστώ πάρα πολύ για το ηλιόλουστο βραβείο :))))

Συγχαρητήρια και σε'σενα!!!!

καλό σαββατόβραδο!!!
φιλάκια

Ανεμοδούρα είπε...

Κωνσταντίνος Κόλιος,
αχ! τί ωραίο που ήταν το φιλί καλέ!!!
Όσο γι' αυτά που λες, είμαι είμαι, τί να λέμε τώρα χαχαχαχα!!!

πρκλς,
και λίγο είναι...
Τα σέβη μου :)

mahler76,
και φυσικά το ταλέντο σου να είσαι πάντα καλοπροαίρετος με χιούμορ και καλή διάθεση...
Φιλιά :)

τo τέρας της «αμάθειας»,
αχ! τί καλή που είσαι. Σ' ευχαριστώ πολύ :)

milch-käfer,
εννοείται είμαι απ' τις πιο φανατικές σου λέμε!!!
Ψάχνω αντιβραβείο για τον Ρωσοπόντιο τώρα, για να ολοκληρώσουμε το έργο. Τί λες?

Ανεμοδούρα είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,
σ' ευχαριστώ πολύ JK για τις ευχές σου! Όσο για το αν άργησες, σημασία έχει που ήρθες!
Φιλιά πολλά :)

Richie,
σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Και μην φοβάσαι αφού δεν άλλαξα μέχρι τώρα, δεν προβλέπεται ν' αλλάξω χαχαχα!
Φιλιά :)

Miou-Popofotitsa,
αχ με σκλαβώνειςςςς!
Σ' ευχαριστώ κουκλίτσα μου, θα κάνω edit τώωωωωρα αμέσως για να σ' ευχαριστήσω κι επισήμως :)))))

Phivos Nicolaides,
ευχαριστώ πολύ Φοίβο μου, να είσαι πάντα καλά :)

bourboulithres,
... και ουαι τοι ηττημένοις?χαχαχα!
Χόλυγουντ το κάναμε εδώ μέσα χεχεχε!
Γεια σου Αννούλα :)

Και λοιπόν;E allora?,
επίσης καλό Σαββατόβραδο κι ακόμα καλύτερη Κυριακή!
Σημασία έχει ότι πέρασες, έρχεσαι κι από μακριά. Τί να λέμε τώρα!
Φιλιά :)

kalitexnis είπε...

ααα σ' ευχαριστω πολύ ανεμοδουραα!! τωρα το είδα...
αα επισης αν δεις καποιον g.k να σε κανει add στο φμπ... εγω ειμαι... φιλια!