Carpe diem.

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18

Επίκαιρο ανεκδοτάκι!

ΣΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ

Image hosted by servimg.comΜια οικογένεια κάθεται στο τραπέζι για το βραδινό φαγητό. Ο γιος ρωτά τον πατέρα του.
- Μπαμπά, πόσα είδη από γυναικεία στήθη υπάρχουν;
Ο πατέρας, έκπληκτος, απαντά:
- Γιε μου υπάρχουν τρία είδη στήθη ανάλογα με την ηλικία της γυναίκας.
Στα 20 χρόνια, τα στήθη των γυναικών είναι όπως τα πεπόνια, στρογγυλά και στητά.
Στα 30 και στα 40, είναι όπως τα αχλάδια, εξακολουθούν να είναι όμορφα αλλά είναι και λίγο πεσμένα.
Μετά από τα 50, είναι σαν τα κρεμμύδια.
- Τα κρεμμύδια;
- Ναι, τα βλέπεις και βάζεις τα... κλάματα!
Αυτό εξαγρίωσε τη σύζυγο και την κόρη που άκουγαν. Λέει λοιπόν η κόρη στη μαμά:
- Μαμά, πόσα είδη από ανδρικά «πουλιά» υπάρχουν;
Η μητέρα, έκπληκτη, χαμογελά κοιτάζει την κόρη της και απαντά:
- Κόρη μου υπάρχουν τρία είδη «πουλιά» ανάλογα με την ηλικία του άντρα.
Στα 20, το «πουλί» είναι σαν την βελανιδιά, γερό και σκληρό.
Στα 30 και στα 40 του, είναι σαν την λυγαριά, εύκαμπτο αλλά αξιόπιστο.
Μετά τα 50 του, είναι σαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο.
- Σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο;
- Ναι, νεκρό από τη ρίζα και με τις μπάλες... διακοσμητικές.

26 σχόλια:

gaykarkinos7 είπε...

Γαμάτο γαμάτο γαμάτο!
Του βάζεις και ενα σλιπάκι με τον Άγιο Βασίλη!
Το γάμησα τώρα!
Πως εκφράζομαι έτσι!
Την Καλησπέρα μου!
Τα φιλιά μου!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αχαχαχ...καλοοοοό!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΕ ΧΕ!!!ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

η ψυχασθενής είπε...

χαχα πολυ καλο!!!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Αν κατάλαβα καλά ανήκω στην κατηγορία λυγαριάς:) Μόλις φτάσω σε κατηγορία χριστουγεννιάτικου δέντρου λέω να κάνω εγχείρηση αλλαγής φύλου:) ΧΑ! Σιγά μη πιω το πικρό ποτήρι, και ξανά προς τη δόξα θα τραβήξω:)

Καλό Σαββατοκύριακο

kalitexnis είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! ειχα καιρο να γελάσω έτσι! γαμάτοοο!!!

milch-käfer είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ! Γεια σου ρε ανεμοδούρα με τα ωραία σου!

Το Milch απόψε κουράστηκε πολύ
πρέπει να το σέβονται και να του φέρνουνε γατί!

efhbos είπε...

χαχαχαχα....Γελασαμε και σημερα....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...!

ELLΙΝ LEON είπε...

-Mages ....kata ton mastora kai ta ergaleia ....min akoute...
se mas,oso ta doulevoume dinamonoun
enw h gynekes apo to poli doulema ta rixnoun sthn plati...alios ta patoun....

KOUPAKIA είπε...

Ναι αλλά εν μεταξύ ανακαλύφθηκε το μπλε χάπι!

zone είπε...

Αριστον.
Στο βουταω και το περναω στους Don't.
Φιλια.
Καλο Σ/Κ.

Υ.Γ "Δεν χρωστας τιποτα,ειναι κατανοητα ολα,no problema,οποιος καταλαβε καταλαβε."

Phivos Nicolaides είπε...

Καλές Γιορτές και καλή χρονιά με υγεία και χαρά!

mahler76 είπε...

αχαχαχα, καλό άλλα όχι τόσο όσο το extra tip που εμφανίζεται στην αρχή. οκ με αυτό κόπηκα.

Richie είπε...

Κουκλα μου να σαι καλα.Γελασαμε παλι!!!!!!!

Greek Rose είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Greek Rose είπε...

Μαρινάκι μου με έκανες και γέλασα πάλι!
Με την άδεια σου θα το διηγηθώ στην παρέα μου να τους κάνω να χτυπηθούν από τα γέλια!
Κατσαρίδες έπιασε και φλιτάρεις ή μυρμήγκια?
Το δικό μου μπλοκ (μην σκεφτείς κάτι άλλο)αράχνιασε!
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

XA XA XA XA XA ΑΠΑΙΚΤΟ?!

Σου εύχομαι ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

bourboulithres είπε...

AXAXAXAXAXAXXAXA!
Season greetings Μαρινάκι!
:)))))

stavroulazerva είπε...

Εύστοχο χαχαχαχα!!!!!
Καλές γιορτές!

VASILIKI είπε...

Χαχα!!! Πετυχημένο Μαρινάκι.
Καλά Χριστούγεννα!
Φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

Καπονιτσι είπε...

Kalo,poli kalo.
Tha to leo oles tis giortes gia na kano entiposi.

mariposa είπε...

καλημερα!!!πολυ καλο!!!ευχομαι καλες γιορτες και τα καλυτερα για τον καινουριο χρονο...κισσ κισσ

Κούκος είπε...

Το ανεκδοτάκι σούπερ, αλλά χρειάζεται αναθεώρηση των ορίων (ηλικίας) πάραυτα...
:)

you may say i'm a dreamer.. είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=ZOFkTyASwD0
για να συνεχίσω το χιούμορ!Τη καλησπέρα μου!

EgoEtsiToVlepo είπε...

Καλά......τέλειο !!
Φιλάκια πολλά καλή μου φιλενάδα,
σου εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου
να περάσεις υπέροχα τις μέρες αυτές με υγεία, χαρά και με πολλή αγαπη γύρω σου!!