Carpe diem.

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 10

Προσοχή Χριστούγεννα!

Αυτά που πρέπει ν' αποφεύγουμε τώρα στις γιορτές. Μην μας πιάσει καμμιά
χαζή χαρά και γίνουμε αγνώριστοι!

Τί χαριτωμένο και διακριτικό καπελάκι!


Αν βαριέστε να το φτιάξετε, βάλτε τις γιρλάντες απευθείας στο κεφάλι!


Το κόκκινο (μαύρο) χάλι. Η αποθέωση του κιτς, ήμαρτον Θέε μου!


Το απόλυτο αξεσουάρ για να πετύχει η παραπάνω εμφάνιση...


Εναλλακτικό εορταστικό δέντρο. Ταιριάζει σε κάθε γωνία του σαλονιού, αρκεί
να το πείσετε να κάτσει ήσυχο!


Κι αν κάποιο αγοράκι θέλει να ντυθεί Αη-Bill, ας αφήσει τις γενειάδες και τις βαριές στολές. Ιδού η απόλυτη γιορτινή αμφίεση!!!

24 σχόλια:

mygreekblogspot είπε...

ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΤΣΙ, ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΙΤΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ...

to alataki είπε...

Mα πού τα βρήκες ήθελα να ήξερα. Πολύ έξυπνο...

mariposa είπε...

καλες γιορτες μαρινα...να σαι καλα ..κισσσ κισ σ σ

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Εδώ ταιριάζει αυτό που είπα παλιότερα: Η τρέλα πήρε την ανηφόρα και άρχισε να ανεβαίνει και στα βουνά. Λυπηθήτε τα βουνά. Ρίξτε το περίσσευμα στη θάλασσα...
Εκείνο το "ελατάκι" με τα στολισμένα μαλιά, θέλω να τόχω σε μια γωνιά του σαλονιού. Γίνεται;
Καλό απόγευμα

Libertas είπε...

Ε εντάξει ο καθένας όπως περνάει κελύτερα! Αν γουστάρουν το κιτς οι ανθρωπακιοι γιατί να τους το χαλάσουμε?

Καλές γιορτέεεες!
Σμουτς!

next_day είπε...

χαχαχαχαχα!!!!!!!
αυτο το πουλοβερακι το θελω κι εγω!!!!!!!

VASILIKI είπε...

Χαχαχα!
Μαρινάκι φοβερές φωτογραφίες!

Η αποθέωση του κιτς και η εμπορευματοποίηση των πάντων!
Μόνο σαν κακόγουστο χιούμορ ας το δούμε.

Να είσαι καλά,
Φιλιά

mahler76 είπε...

για όσα αγοράκια έχουμε αφήσει εκεί την γενειάδα μας το βρακάκι είναι ότι πρέπει χααχαχαχα

gaykarkinos7 είπε...

Αυτά δεν είναι Χριστούγεννα είναι μη πω......
Καταπληκτική πάντως.
Γέλασα πάλι!
Την Καλησπέρα μου!

efhbos είπε...

Χαχαχαχα...Υπαρχουν και τετοια τι να κανουμε..:P

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Κάτι μου λέει ότι το εναλλακτικό Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο κεφάλι (αυτό που μοιάζει με κέρατα) θα' πρεπε να το φοράει πολύς κόσμος!:p

Hellenic Potion είπε...

Νομίζω ότι η σαιζόν προσφέρει εναλακτικές για όλα τα γούστα! Εδώ να δεις τι γίνεται! Ορισμένοι γείτονες ασκούν τρομοκρατία με τα πολύχρωμα φωτάκια!

Πάντως από τη μπουτίκ σου θα πάρω το εσωρουχάκι... ε, τίποτα αν δεν καταφέρω, τουλάχιστον θα πέσει γέλιο! χαχαχα

Και λοιπόν;E allora? είπε...

τελικά δεν έχω φαντασία....ένα δέντρο έβαλα μόνο :)))))...τώρα που το σκέφτομαι μια χαρά ομορφουλικο είναι

καλό βράδυ :)))

Black~Martini είπε...

χαχαχαχαχα....
Βρε συ;;...Πως θα ειναι μες στην μοδα η κυρα Κατινα της γειτονιας αν δεν εχει τα απαραιτητα αξεσουαρ;;...
Παντως σε βρισκω ενημερη για το τι ειναι μοδατο αυτες τις μερες...
Μοδα ειναι καλε...Οσοι πιστοι προσερχονται....και οι υπολοιποι προσευχονται....
Θεος Φυλαξει!!!...

Miou-Popofotitsa είπε...

Καλές γιορτές Μαρίνα!!!:))

Μου θυμίζει κάτι αστεία βιντεάκια από τους ΑΜΑΝ η ανάρτησή σου!!:))

φιλάκια***

milch-käfer είπε...

Ένα δύο
το Milch πάει σχολείο
δύο τρία
την τρως και είναι κρύα
τρία τέσσερα
κόψιμο σας έφερα
τέσσερα πέντε
το Milch θα χέσει λέτε;
πέντε έξι
ο κώλος του θα φέξει
έξι εφτά
θα κάνει 2 σκατά
εφτά οχτώ
το Milch θα κάνει κι άλλο σκατό
οχτώ εννιά
το Milch θα κάνει μια κλανιά
εννιά δέκα
το Milch θα χέσει την Ρεβέκα!

Greek Rose είπε...

Μαρίνα μου φαντάζεσαι στο πνεύμα των εορτών να κυκλοφορούν με κέρατα τάρανδου στο κεφάλι?
Καλές γιορτές!
Φιλιά!

homemade είπε...

καλές γιορτές νάχουμε όλοι μας.....
πολύ ωραία ανάρτηση.....

EgoEtsiToVlepo είπε...

Φιλενάδα,
μονο εγω λατρεύω το Χριστουγεννιάτικο κιτς?

Ανεμοδούρα είπε...

mygreekblogspot,
έχω και χειρότερα! Αλλά ναι, οι γιορτές αυτό είναι, πανηγυράκι εμπορικό και φτηνιάρικο.

to alataki,
σ' ευχαριστώ αλατάκι μου :)

mariposa,
καλές γιορτές και σε σένα μπέμπα :)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ,
αν το εκπαιδεύσεις να κάθετε ήσυχο στη γωνιά του, γιατί όχι? :)))

Libertas,
καλέ δεν τους το χαλάμε, απλά γελάμε!
Φιλιά :)

Ανεμοδούρα είπε...

next_day,
μη μου παίρνεις τα καλά λέμε :)))

VASILIKI,
κακόγουστο δεν θα πει τίποτα όμως!!!
Φιλιά Βασιλική μου :)

mahler76,
χαχαχαχαχαχαχα αχ! βρε μαλεράκο τί είπες πάλι!!!

gaykarkinos7,
όχι καλέ πες! Το ίδιο πάνω κάτω θα έλεγα κι εγώ χαχαχαχα!
Φιλάκια πολλά :)

efhbos,
εντάξει τίποτα, απλά κρυφοκοιτάμε και γελάμε φανερά :)

Ανεμοδούρα είπε...

Μάγισσα Κίρκη,
κι όχι μόνον τις γιορτές χεχεχε!

Hellenic Potion,
χαχαχα τρομοκράτες με πολύχρωμα φωτάκια! Μου θύμισες τις ταινίες με τον Chevy Chase!!!
Το σωβρακάκι δικό σου λέμε :)

Και λοιπόν;E allora?,
δεν το φόρτωσες ε? και τώρα ζηλεύεις με τις "ομορφιές" που βλέπεις εδώ!
Φιλάκια ιταλιάνικα :)

Black~Martini,
έλα να το ρίξουμε στην προσευχή φιλενάδα μήπως ξορκίσουμε το κιτς! Σε ποιόν να προσευχηθούμε δεν ξέρω... μήπως στον Κωστέτσο? χαχαχα!

Miou-Popofotitsa,
καλώς το κορίτσι!
ΑΜΑΝ teleshopping ε? χαχαχα
Καλές γιορτές και σε σένα:)

Ανεμοδούρα είπε...

milch-käfer,
θα χέσει τη Ρεβεκα, θα χέσει κι άλλους δέκα...

Greek Rose,
φαντάζομαι και χειρότερα χαχαχα!
Φιλιά πολλά :)

homemade,
να είσαι καλά! Καλές γιορτές με υγεία πάντα και πολλά χαμόγελα :)

EgoEtsiToVlepo,
κι εγώ το λατρεύω φιλενάδα μου, το αποθεώνω και το προσκυνώ :)))

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Μια εναλλακτική προσέγγιση των γιορτών!Έτσι,γιατί το χιούμορ βρίσκεται παντού!
Πολύ καλό!
Καλήμερα και καλή βδομάδα!