Carpe diem.

Κυριακή, Νοεμβρίου 22

Ξανθιά και bowling!

video

31 σχόλια:

efhbos είπε...

ΧΑΧΑΧΑ...Δεν ξαναπαω με ξανθια για bowling..:P

maistros είπε...

Είναι ξανθιά σίγουρα... δεν τα βάφη.

Γελάσαμε καλό βράδυ

mygreekblogspot είπε...

Ρε παιδι μου ουτε οικοδομος να ηταν τοση δυναμη πωπω...

ftylos είπε...

πω πω πω πω πω πω.....

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

χαχαχα βρε την καταστροφή, σκέτη ξανθιά μέχρι το μεδούλι:)

Καλή βδομάδα να έχουμε.

KapaNi είπε...

Μπέρδεψε το bowling με το κυνήγι και προσπαθούσε να πετύχει μπεκάτσα χαχα

bubbles είπε...

Υπάρχουν και πιο άσχετοι από μένα.......χαχαχαχα

gaykarkinos7 είπε...

Με έκανες και χαμογέλασα πρωί πρωί!
Την Καλημέρα μου!

mariposa είπε...

θα πληρωσε πολυ ακριβα αυτον το γυρο...καλη σου μερα και καλη βδομαδα..κισσ κισσ

ελιτσα είπε...

Δεν μπορεί να φταίει μόνο το χρώμα!
Κάτι θα τρώνε..

Don't leave me είπε...

Εχουμε στειλει τη Leave να ξεβαψει αμεσως το μαλλι.

"Don't"

alitaki είπε...

kita ti kani to ntekapaz!!filia filenada kai kali evdomada.

milch-käfer είπε...

Ενώ το Milch εκτοξεύει την μπάλα κλάνοντας! Εκεί να δεις καταστροφή!

Το Milch το βράδυ έφαγε 22 κρέπες
και όλη την νύχτα έβγαζε πηχτές κίτρινες χλέπες!

η ψυχασθενής είπε...

χαχα αλλα ας μη γελαω και πολυ γιατο μια φορα δεν εφτασε ουτε στα μισα της διαδρομης η μπαλα και ο δικος μου γελουσε το καθαρμα!!!!εγινα ρομπα!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΧΕ ΧΕ!!!ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΑΛΛΙ.ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ.ΧΕ ΧΕ!!!

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

Not me είπε...

lol.....
Αν το έκανε ξανθιά δεν θα είχαμε δει το βίντεο?

kalitexnis είπε...

χαχαχα... γαμάτο! Ολα τα ποστ σου είναι ένα και ένα... πολύ γέλιο. καλως σε βρίκα!!

milch-käfer είπε...

Παρανόω στην χέστρα αυτή
δεν έχει αέρα ούτε ένα γατί
Παρανοώ και όταν μου λες
πως είναι οξυγόνου το Milch οι πηγές
Μα ως εδώ
δεν έχω καιρό
θα ανοίξω τα τζάμια να αεριστώ
Μεσ στα σκατά που βρωμάνε πολύ
θα ρίξω χλωρίνη να πάρουνε φρέσκια οσμή!

Miou-Popofotitsa είπε...

χαχαχαχα!!!!ούτε τα μικρά μου έπαιξαν έτσι όταν πήγα σε πάρτι ενός μαθητή μου!!!!χαχαχαχα!!!φιλάκια***καληνύχτα!!!!

Ανεμοδούρα είπε...

efhbos,
μην ξαναπάςςςς :))))

maistros,
είναι φυσική φυσκικότατη :)

mygreekblogspot,
κι εγώ το σκέφτηκα αυτό χαχαχα!

ftylos,
πω πω πω πω :)))

Κωνσταντίνος Κόλιος,
εντελώς ξανθιά, αλλά με γερούς δικέφαλους ε!
Φιλάκια :)

Ανεμοδούρα είπε...

KapaNi,
χαχαχα πέτυχε σωλήνα όμως :)))

bubbles,
άλλο άσχετος κι άλλο γκαφατζής βρε :)

gaykarkinos7,
μακάρι να χαμογελάς πάντα, καλημέρα :)

mariposa,
τα έβαλε τα σπασμένα απ' το video. Τέτοια αποκλειστικότητα!!!

ελιτσα,
οξυζενέ???

Ανεμοδούρα είπε...

Don't leave me,
να ξεβάψει κι άλλο? χεχεχε

alitaki,
πολλά φιλιά φιλενάδα μου :)

milch-käfer,
χαχαχαχα αμάν, όντως καταστροφή :)))

η ψυχασθενής,
σιγά καλέ, άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Εσύ δεν κατέβασες την οροφή κάτω!!! χαχαχα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,
ε ναι, είναι να το έχεις. Αλλά το μαλλί δείχνει ότι το 'χεις, κατάλαβες? χεχεχε

Ανεμοδούρα είπε...

Not me,
αν δεν το έκανε ξανθιά εννοείς ε! χαχαχα

kalitexnis,
καλώς ήρθες καλλιτέχνη, σ' ευχαριστώ πολύ :)

milch-käfer,
μιλάμε για την καινούργια ποιητική συλλογή "σκατά στο παραθύρι" ε?
Απλά καταπληκτικό :)

Miou-Popofotitsa,
δεν είναι ξανθά τα μικρά βρε, γι' αυτό :)))

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Καλέεεε τι τρώει κι έχει τέτοια δύναμη!!!!

Καλώς σε βρήκα παρεπιπτόντως

zone είπε...

Ωρη κοπελα,αυτη δεν εχει συναισθηση οτι καταστρεψε το μαγαζι και γελαει.Πρεπει να ειναι αληθινη χαζη ξανθη.

Στο you tube βαζω μονο ασχημους ,μολις βγαλω κανα σπυρι στη μυτη θα με δεις.Χι χι ιχ.

milch-käfer είπε...

Το Milch έγραψε την ιστορική βιογραφία του γιατί το Milch είναι το πιο σημαντικό απ'όλα
πρέπει να το σέβονται και να του δίνουν γύρο απ'όλα!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Ωραίο το μπόουλινγκ, τί μου θύμισες τώρα. Θέαμα στη Κηφισιά, τέντα ξάπλα στο παρκέ με τη μπάλα να έχει κολλήσει στο μεσαίο δάχτυλο αχαχαχαχ!

Black~Martini είπε...

αχχαχα...αυτα θα πει...ΣΤΑΙΚ....αχχαχα..
Καλο μεσημερι Μαρινακι....
Φιλια απο την ηλιολουστη Κερκυρα...

Ανεμοδούρα είπε...

Και λοιπόν;E allora?,
καλώς ήρθες! Σπανάκι τρώει :)

zone,
εννοείται δεν ξέρει τί έκανε. Ξανθιά είναι βρε χαχαχα!

milch-käfer,
χωρίς τζατζίκι όμως :)

Μάγισσα Κίρκη,
αχαχαχαχα και δεν είσαι και ξανθιά ε?

Black~Martini,
καλώς την!
Αχ! πατρίδα...
Φιλιά απ' την επίσης ηλιόλουστη Αθήνα :)

EgoEtsiToVlepo είπε...

Α πα παααα !
Ουτε εγω δε θα το κατάφερνα αυτό
που είμαι ασχετη στο bowling.
Φιλιά!

Ανεμοδούρα είπε...

EgoEtsiToVlepo,
κι εγώ το ίδιο είπα για μένα χεχεχε!