Carpe diem.

Παρασκευή, Νοεμβρίου 13

Πιείτε, κάνει "καλό"!




Δυό γέροι πίνουν τσικουδιές στο καφενείο στα Χανιά.
Από μακρυά ακούγονται μπαλωθιές.
- Ίντα γίνεται μωρέ σύντεκνε, ρωτάει ο ένας.
- Ο Μητσοτάτσης ήρθε!
Οι μπαλωθιές συνεχίζονται και ο γέρος ξαναρωτάει:
- Μα ίντα γίνεται μωρέ σύντεκνε?
Ο άλλος γέρος του λέει:
- Είπα σου, ο Μητσοτάτσης ήρθε.
Και ο άλλος:
- Και καλά, ακόμη να τονε πετύχουνε?!

video


Ένας τύπος κάθεται στο μπαρ μόνος του.
Παραγγέλνει όμως δύο ποτήρια ουίσκι.
Ο μπάρμαν παραξενεύεται λιγάκι, αλλά του τα σερβίρει.
Πίνει μονορούφι το ένα και το άλλο το χύνει πάνω στο χέρι του.
Πληρώνει τον μπάρμαν και παραγγέλνει άλλα δύο, από τα ίδια.
Πίνει το ένα, το άλλο το χύνει στο χέρι του. Πληρώνει, και παραγγέλνει άλλα δύο, από τα ίδια.
Το ένα το πίνει, το άλλο το χύνει πάνω στο χέρι του.
Την πέμπτη φορά, ο μπάρμαν δεν αντέχει και τον ρωτά:
- "Μεγάλε, αφού πληρώνεις, δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις γιατί το κάνεις αυτό;"
- "Τι σου φαίνεται περίεργο; Απλώς, μεθάω την γκόμενα μου.

27 σχόλια:

mariposa είπε...

γεια σου ρε μαρινααα!!!!μου εμεναν 10 λεπτα για να σχολασω και βλεπω καινουριο ποστ σου!!!πολλαα πολλαα κισσσσ καλο σκ

mahler76 είπε...

αχααχαχαχαχα κορυφαίο!!!!!

lygsym είπε...

Τσάκω μια μπύρα & για μένα!:Ρ

Φιλακια πολλά, Καλημέρα & επίσης Καλό Σ/Κ!)

Greek Rose είπε...

Καλημέρα Μαρίνα!
είναι καταπληκτικά ανέκδοτα
γέλασα πολύ!

gaykarkinos7 είπε...

Μια χαρά για τη δουλειά που είμαι....
Σαββατιάτικα!
Την Καλησπέρα μου!
Όμορφο Σ/Κ να έχεις!

VASILIKI είπε...

Πολύ καλά! χαχαχα! Εξαιρετικά!
Καλό βράδυ Μαρίνα,
Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ!
Φιλιά πολλάααα

KOUPAKIA είπε...

Ευχαριστώ!
Δικαιούσαι φιάλης τσίπουρου παραγωγής μου!

Richie είπε...

Μαρινάκι φοβερή όπως πάντα
χαχαχαχαχαχα!
Εύγε!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Σούπερ το πακετάκι και το δέσιμο.
Αν δε γελώ έκδηλα είναι επειδή είμαι αρρωστούλης, μα το χάρηκα:)

Καλή βδομάδα.

milch-käfer είπε...

Το Milch απόψε πίνει χυμό από φασολάδα
γιατί στο έντερο του σφήνωσε μια τραγανή κουράδα!

alitaki είπε...

kaloooooooooo filenada.to kseris afto to tragoudi;omorfi eisai omorfi, se potiri xoras,tha se pio stalia stalia xaxaxaxaxa.filia.

EgoEtsiToVlepo είπε...

Καλα, αυτο με τις μπαλωθιές
υπέροχο!
Να σαι καλά ρε φιλενάδα.
Καλή εβδομάδα να έχεις!!

Ανεμοδούρα είπε...

mariposa,
και καλή εβδομάδα να 'χουμε :)))

mahler76,
να 'σαι καλά μεγάλε :)

lygsym,
μια μπύρα θα την έπινα κι εγώ τώρα ευχαρίστως!
Φιλάκια :)

Greek Rose,
σ' ευχαριστώ ρόδο μου :)

gaykarkinos7,
δούλευες το Σάββατο :(
Καλή εβδομάδα καλέ μου :)

Ανεμοδούρα είπε...

VASILIKI,
Βασιλική μου, χαίρομαι που σ' άρεσαν.
Πολλά φιλιά και σε σένα :)

KOUPAKIA,
αμάν, μη μου λες τέτοια!!!

Richie,
καλώς τονεεεεεεε!
Είσαι πολύ καλός, σ' ευχαριστώ :)

Κωνσταντίνος Κόλιος,
με κόλλησες λέμε κι ας μην άφησες φιλί στο παραθύρι μου. Είμαι κι εγώ αρρωστούλα σήμερα!
Φιλί :)

milch-käfer,
αχαχαχαχα, απ' τα καλύτερα στιχάκια σου :)))))

Ανεμοδούρα είπε...

alitaki,
η κοπελιά της φωτό πάντως δεν χωράει στο ποτήρι, εκτός αν πλακωθεί κανείς στις τεκίλες και τα βλέπει όλα super!
Φιλιά κορίτσι :)

EgoEtsiToVlepo,
καλή εβδομάδα και σε σένα. Έρχομαι να δω τί αριστουργήματα έφτιαξες!
Φιλάκια :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

xe xe!!!ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΛΑ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

bubbles είπε...

Λυπήθηκα την κυρία στο βίντεο γιατί πρέπει να ένιωσε αμηχανία.....οσο για το ποτήρι που σε δείχνει σούπερ, πολύ έξυπνο. Καλησπέρα Μαρινάκι....

milch-käfer είπε...

Το Milch είναι το πιο σημαντικό απ'όλα
πρέπει να το σέβονται και να του μαγειρεύουν κάλτσες με την σόλα!

efhbos είπε...

ΧΑΧΑΧΑ...
Κορυφαια!!
Καλως σε βρηκα!

Ανεμοδούρα είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,
επίσης κύριε Σκρουτζάκο μας :)

bubbles,
αμηχανία σίγουρα, αλλά θα έπρεπε να την νοιώθει και νωρίτερα που είχε πέσει με τη μούρη στο πιάτο χεχεχε!
Καλημέρα :)

milch-käfer,
τί κάλτσες και γάντια, εσύ έχεις γίνει τελείως Χίτσκοκ χαχαχα!

efhbos,
καλώς τον και σ' ευχαριστώ!
Χαίρομαι που με βρήκες :)

zone είπε...

Πινουμε πινουμε.!!!!!!!!!!!!

milch-käfer είπε...

Το Milch με τον ρωσοπόντιο τα πήρε στο κρανίο πολύ
γιατί ο ρωσοπόντιος πήγε στην Αμερική!

koptoraptou είπε...

"Μεθάω τη γκόμενα μου" ε;
Να δεις που αυτό βγήκε από το πρώην αφεντικό μου!
Να 'σαι καλά, γέλασα!:)))

Καλησπέρες!

bourboulithres είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Εγώ πάντως χωρίς αλκοολ δεν τη βγάζω καθαρή!

Ανεμοδούρα είπε...

zone,
και μεθάμε, ωχ αμαν :)))

milch-käfer,
πήγε μακριά, δίκιο έχεις :)

koptoraptou,
χαχαχα καλησπέρα :)

bourboulithres,
εσύ είσαι μικρό κορίτσι, δεν κάνει να πίνεις καλέ :)))

Black~Martini είπε...

Γεια σου βρε Μαρινακι....Αυτες τις μερες το εχουμε ριξει οικογενειακως στα χαμομηλια αλλα μετα που θα γιαννουμε...ενα μαρτινακι θα το πιω στην υγεια μας...
Μμμμμμμμακια...

Ανεμοδούρα είπε...

Black~Martini,
αμαν και 'σεις ε? Κι εγώ τώρα συνήλθα απ' την ίωση.
Άντε περαστικά και πιες κανά μαρτίνι και για μένα, φιλάκια :)