Carpe diem.

Τετάρτη, Οκτωβρίου 14

Ανέκδοτοοοοο!


Μια ξανθιά αποφασίζει να δοκιμάσει ιππασία χωρίς όμως να έχει προγενέστερη εμπειρία ή να έχει κάνει κάποια μαθήματα.

Ανεβαίνει στο άλογο χωρίς βοήθεια και το άλογο αμέσως αρχίζει και κινείται.
Καλπάζει σταθερά και ρυθμικά αλλά η ξανθιά αρχίζει να γλιστράει από την σέλλα.

Με τρόμο προσπαθεί ν' αρπάξει την χαίτη του αλόγου αλλά δεν μπορεί να την πιάσει γερά. Προσπαθεί να αγκαλιάσει τον λαιμό του αλόγου αλλά γλιστράει στο πλάι του.
Το άλογο συνεχίζει να καλπάζει αδιάφορα παρά τον αναβάτη που κρέμεται από τον λαιμό του.

Η ξανθιά κάνει μια απέλπιδα προσπάθεια να απελευθερωθεί από τον κίνδυνο και να πέσει όσο το δυνατόν ασφαλέστερα και ανώδυνα.
Δυστυχώς για αυτήν το πόδι της μπλέκεται στον αναβατήρα και είναι τώρα στο έλεος του καλπασμού του αλόγου.

Το κεφάλι της κτυπά το έδαφος ξανά και ξανά.
Είναι στα πρόθυρα της αναισθησίας όταν........







... ο Κ υ ρ Ν ί κ ο ς ο π ε ρ ι π τ ε ρ ά ς β γ ά ζ ε ι τ ο α λ ο γ ά κ ι α π ό τ η ν π ρ ί ζ α!!!

28 σχόλια:

η ψαχασθενής είπε...

ΧΑΧΑΧΑ!!!!!ΚΑΛΟ!!

nikos είπε...

Πολύ καλό......
Και είμαι σίγουρος οτι δέν είσαι "ξανθιά".....χαχαχαχα
Καλό μεσημέρι!!

ελιτσα είπε...

χαχαχαχαχααχα
Καλοοοοοοοοοό!!

Με το προηγούμενο ποστ
1) έβγαλα τα μάτια μου
2) Εναν καφέ ουρανό είδα
και ένα γαλάζιο ΄καστρο
3) έκλεισα ραντεβού στόν
οφθαλμίατρο :)))

Καλό απόγευμα

KOUPAKIA είπε...

Ενήργησε ως πραγματική Ξανθιά!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Φαντάσου τί γίνεται όταν είναι ο δονητής στην πρίζα και δεν υπάρχει και περιπτεράς εκεί κοντά.... :p

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΕ ΧΕ!!!ΑΦΟΥ ΞΑΝΘΙΑ ΗΤΑΝ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ;
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

milch-käfer είπε...

Το Μilch δεν συμπαθεί τις ξανθιές γιατί το Milch είναι πανέξυπνο!

Sie sollten sich schämen, dass Sie in Russopontia ging Alexfarter zu treffen!

Καλό βράδυ!

gaykarkinos7 είπε...

Και μετά το νυχτερίνο γέλιο με το ανεκδοτό σου,λέω να την πέσω για ύπνο,ωραίο όμως,αλλά απο το πολύ ντεκαπάζ τι περίμενες και εσύ.....χαχαχαχαχαχαχα.
Την Καλησπέρα μου και τα φιλιά μου!
ΑΑΑΑ και Την Καληνύχτα μου!

Ανεμοδούρα είπε...

η ψαχασθενής,
καλημέραααα :)))

nikos,
καλώς τον Νίκο!
Δεν έχω κλίση προς το ξανθό, αλλά ποτέ δεν ξέρεις χαχαχα!

ελιτσα,
χαχαχαχα, πώς το κατάφερες αυτό καλέ?
Μήπως εσύ είδες αυτό που έπρεπε κι όλοι εμείς πάμε για οφθαλμίατρο?

Ανεμοδούρα είπε...

KOUPAKIA,
όχι βαμμένη ε? χεχεχε

Μάγισσα Κίρκη,
αχαχαχαχαχα λύθηκα στο γέλιο πάλι λέμεεεεεεε :))))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,
καλώς το παιδί!
Κι εσύ με τις ξανθές έχεις θέμα ε? χεχεχε :)

Ανεμοδούρα είπε...

milch-käfer,
έλα βρε σκαθαράκι, καλές είναι οι ξανθές :)))
Γερμανικά δεν το λες ότι ξέρω, αλλά κάτι έπιασα για ντροπή και μια Ρωσοπόντια?????

gaykarkinos7
Το χημικό λες φταίει ε??? χιχιχι
Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)

mariposa είπε...

χαχαχα καλο... αν και δεν μαρεσουν τα ανεκδοτα γιατι δεν μπορω να τα λεω , δεν εχω ουτε το ελαχιστο ταλεντο αστα...χαχχαχχα

Ανεμοδούρα είπε...

mariposa,
χαχαχα άρα δεν σ' αρέσει να τα λες, αλλά σ' αρέσει να τ' ακούς ε!
Καλημέρες :)

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

χαχαχα βρεεεεε θα μας ξεκάνεις εσύ:)

φιλιά πολλά:)

Richie είπε...

χαχαχαχαχαχα γεια σου και παλι Μαρινακι.Οαση μες την βαρβαροτητα της καθημερινοτητας

Γαλάτεια είπε...

Xaxaxa!!!!!!!
Mαρινα μου καλησπερα με πολλα γλυκα φιλια! xxxxxxxxxxxxxxxx :)

takis είπε...

Ο τροπος που το 'ειπες',ηταν ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ...
Οτι και να πω ειναι λιγο....
:)))))))))))

jacki είπε...

Χαχ..
Δεν είμαι ξανθιά...
Κάργα μελαχροινάκι έτσι;
:)
Καλό βράδυ.

alitaki είπε...

itan poli ksnthia omos xaxaxaxa.kalo vrady.filakia

Greek Rose είπε...

Καλά κάνω που δεν ανεβαίνω σε άλογο!:)
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ανεμοδούρα είπε...

Κωνσταντίνος Κόλιος,
χαχαχα ό,τι μπορώ κάνω Κωνσταντίνε μου :)

Richie,
σ' ευχαριστώ πολύ καλέ μου :)

Γαλάτεια,
καλώς την φιλενάδα μου! Πολλά φιλάκια και σε σένα :)))

Ανεμοδούρα είπε...

takis,
να περνάς βρε Τάκη, γιατί νόμιζα με ξέχασες και με πήρε το παράπονο :)))

jacki,
κι εγώ ψάχνομαι, αλλά δεν έχω βρει ξανθιά ρίζα :)))

alitaki,
απλά κλασική :)))

Ανεμοδούρα είπε...

Greek Rose,
αχαχαχα φιλενάδα μου, εσύ είσαι εξαίρεση :)))))

takis είπε...

να μην το ξανασκεφτεις ποτε αυτο,
Καλημερα Κορινακι :))))

Ανεμοδούρα είπε...

takis,
αχαχαχαχαχαχα πολύ καλό Τάκη μου :)))

Υγ: δεν έχω αργό reaction, απλά έλλειπα το Σ/Κ χοχοχοχο!

EgoEtsiToVlepo είπε...

Αχ...τι τραβάμε εμείς οι ξανθιές!!
Αλλά δεν έχετε παράπονο, βγάζουμε γέλιο έτσι;;;
Φιλενάδα μη με μαλώσεις που σου γράφω εδώ για την οφθαλμαπάτη
αλλά μπαίνω κάθε μέρα και βλέπω τον πύργο ….. βλέπω ότι έγραψε και η Ελίτσα στην αρχή
με τη διάφορα τον ουρανό εγώ τον βλέπω πορτοκαλί , το κάστρο γαλάζιο αλλά σε αρνητικό.
Μετά εμφανίζεται ασπρόμαυρο και έτσι μένει.
Είμαι καλά;;;

Ανεμοδούρα είπε...

EgoEtsiToVlepo,
βρε ξανθούλα μου γιατί να σε μαλώσω?
Λοιπόν, για την οφθαλαμαπάτη.
Στο αρνητικό που βλέπεις στην αρχή συγκεντρώνεις το βλέμμα σου στο κέντρο. Κρατάει αρκετά δευτερόλεπτα που ίσως σου φανούν και περισσότερα.
Μόλις εξαφανιστεί το αρνητικό, αν δεν μετακινήσεις καθόλου το βλέμμα σου, θα δεις τον πύργο έγχρωμο. Μόλις το μετακινήσεις θα τον δεις ασπρόμαυρο.
Στην πραγματικότητα ασπρόμαυρος είναι ο πύργος. Η οφθαλμαπάτη είναι ότι τον βλέπεις έγχρωμο με το παραπάνω κόλπο.
Σε κάλυψααααααα???

EgoEtsiToVlepo είπε...

Σίγουρα με κάλυψες,
το θέμα όμως είναι πως πρέπει να βάλω….. χρώμα στη ζωή μου πειγόντως
:(