Carpe diem.

Πέμπτη, Ιουλίου 16

Καλοκαίρι!

Image hosted by servimg.com

Αυτή είναι η εποχή μου... κι έχω παραπάνω λόγους απ' αυτούς που όλοι έτσι κι αλλιώς έχουμε για να αγαπάμε το καλοκαιράκι.
Γεννήθηκα Ιούλιο, Ιούλιο είναι κι η γιορτή μου κι όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ήταν η εποχή που όλα μου πήγαιναν καλά έως τέλεια.
Κάθε καλοκαίρι είναι για μένα κάτι σαν πρωτοχρονιά. Είναι μια νέα αρχή πάντα με αισιοδοξία και προσμονή για τα καλύτερα που έρχονται.
Θα το χαρώ λοιπόν και φέτος εκτός των τειχών της πόλης, μεταξύ μας ήδη το κάνω , και θα καταστρώσω τα σχέδιά μου για τον χειμώνα που έρχεται.
Καλό είναι να σκέφτεσαι τί θες να φας όταν το στομάχι σου είναι γεμάτο, λέει μια παλιά κινέζικη παροιμία χεχεχε!

Ελπίζω να σας λείψω λιγουλάκι. Εμένα πάντως θα μου λείψετε πολύ!

Με πολύ αγάπη σε όλους σας....



Μες στα κόκκινα της δύσης του ανατέλλει....
Image hosted by servimg.com

19 σχόλια:

TreloKouneli είπε...

ήδη μας έχεις λείψει!! καλή ξεκούρασει και καλό διαλογισμό :))

Ntok είπε...

Άδεια η πόλη!
Που πήγαν όλοι;

Καλές διακοπές :)

The Temp είπε...

καλό καλοκαίρι στη γοργόνα :D

κάντε και μια βουτιά για τους εγκλωβισμένους στο Άθενς...

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Τί να πρωτοευχηθώ;
Να περάσεις όμορφα, να χαίρεσαι τη γιορτή σου, τα γενέθλιά σου, τη ζωή σου, καλή ξεκούραση, μ ένα καλό παιδί, καλά κρασιά και γενικά όλα καλά!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

NA ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ.ΟΛΑ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΛΟΙΠΟΝ.ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

takis είπε...

που εισαι εσυ...ειπες ολιγοημερες οχι ολιγομηνες..
τελος παντων,αρκει να περνας καλα...
και να μας θυμασαι που κ που...φιλαρακι

Χρονια πολλα Μαρινακι!!!!!!!!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

να περάσεις όμορφα, πολύ πολύ, καλές δροσερές βουτιές!!

bourboulithres είπε...

Μαρίνα ΧΡΟΝΙΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!!
Σου ευχομαι υγεία, αγάπη και ευτυχία.
Είσαι καλα???
Δε μου μιλάς πια?????!!!!
Καλες διακοπές!!!!

stratosgr o ψήστης είπε...

Χρόνια πολλά Μαρίνα να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!!!

Γαλάτεια είπε...

Μαρινα μας χρονια πολλα για την γιορτη σου (εστω και λιγο καθυστερημενα),να τα εκατοστισεις οποτε κι αν εχεις γενεθλια (εχουμε γενεθλια τον ιδιο μηνα),καλες διακοπες και να επανερθεις δριμυτερη!
Φιλια πολλα!

Miou-Popofotitsa είπε...

Μαρίνα μου,σε σκέφτηκα την ημέρα της γιορτής σου!!!Χρόνια πολλά και ας πέρασε η μέρα αυτή!!Να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα!!!Στους Παξούς πολύ ευγενικοί οι κάτοικοι και φιλόξενοι!!!Ήταν όμορφα!!Καλό ξημέρωμα και γλυκό το τραγουδάκι που έχεις!!!!Σε φιλώ!!χεράκια αγκαλιές!!!

EgoEtsiToVlepo είπε...

Eυχές,
άπειρες ευχές μέσα απο την καρδιά μου!
Να πέρασεις ένα ακόμη υπέροχο καλοκαίρι και οι αποφάσεις σου να είναι πάντα σωστές και φυσικά δημιουργικές!

EgoEtsiToVlepo είπε...

Ευχές,
άπειρες ευχές μέσα απο την καρδιά μου !
Να περάσεις ενα υπέροχο καλοκαίρι!

VASILIKI είπε...

Μαρίνα σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και όμορφα, γεμάτα αγάπη και ότι επιθυμείς.
Να περάσεις υπέροχα και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου για να τα λέμε όλο το χειμώνα.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
Φιλιά...

Deathalicious είπε...

Na peraseis ena euxaristo kalokairi.Na prosexeis.Kalo kalokairi anemodoura mou :)

Dimitris είπε...

Geia sou ki apo do.
Ela na ta leme!

fotini είπε...

να περασεις ομορφα κοριτσι καλοκαιρινο!

καλη ανταμωση απο σεπτεμβρη!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΓΥΡΙΣΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Ανεμοδούρα είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς!

Μου δώσατε ιδιαίτερη χαρά, καθώς γύρισα και βρήκα τόσες ευχές.
Ήμουν που ήμουν χαζοχαρούμενο, εσείς θα με αποτελειώσετε... άλλο που δεν θέλω!

Από ένα φιλί για τον καθένα σας και χίλια ευχαριστώ για όλους:)))