Carpe diem.

Δευτέρα, Ιουνίου 22

Κι άλλο βραβείο? Θα κακομάθω!

Η πολύ καλή Βασιλική με την ανοιχτή ψυχή και το ζεστό χαμόγελο, βραβεύτηκε για το αξιαγάπητο blog της και την φυσική της γλυκύτητα συμπληρώνω εγώ.
Με την σειρά της βράβευσε 15 blogs και είχε την καλοσύνη να με συμπεριλάβει στους εκλεκτούς της για το συγκεκριμένο βραβείο.



Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Βασιλική μου!

Με την σειρά μου λοιπόν, και σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού, πρέπει να δώσω το βραβείο αυτό σε 15 αξιαγάπητα blogs.
Δυσκολεύτηκα πολύ, ήθελα να κάνω ζαβολιά και να το δώσω σε 50 τουλάχιστον, αλλά με επανέφερα στην τάξη και ιδού:

Να 'σται όλοι καλά και σε καλή μεριά!

18 σχόλια:

Miou-Popofotitsa είπε...

Ευχαριστώ πολύ!!!Το ίδιο και για μένα σαν τον τίτλο της ανάρτησής σου και γω!!!Σύντομα με τη σειρά μου θα παραδώσω το εικονοβραβειάκι σε άλλους bloggerοφιλους που έχω γνωρίσει στο μικρό μου διάστημα εδώ από τα ιστολόγια!!!φιλιά***καλή εβδομάδα και καλό απόγευμα!!!

Miou-Popofotitsa είπε...

και συγχαρητήρια για την βράβευσή σου-ξέχασα να σου πω:))!!!

Ανεμοδούρα είπε...

Καλό απόγευμα κοριτσάκι μου :))

cubanos είπε...

Ευχαριστώ για το βραβείο !!!
Αφού έχασα Oscar, Χρυσό φοίνικα ήταν καιρός να επιβραβευτώ...:)
Τα συγχαρητήρια μου και για σένα και εύχομαι πολλά πολλά ακόμα.

miliokas είπε...

Ευχαριστώ αλλά,
ενίσταμαι...
έχεις δώσει άλλο λινκ στο
όνομά μου.
αυτό ποτ έχεις δώσει, άλλοτε το "ανοίγω"
κι άλλοτε το "κλείνω"...
Ίσως πάλι να σου αρέσει αυτό που έβαλες, περισσότερο...

:p:P:PPpppP

-miliokas aka skylos_mayro-

Ανεμοδούρα είπε...

Cubanos εντάξει oscar δεν είναι, αλλά είναι αξιαγάπητο βραβείο :))

miliokas συγγνώμη λάθος, το διόρθωσα.
Η αλήθεια είναι ότι μπαίνω και στα δύο. Τώρα είναι όλα ok ελπίζω :))

takis είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ....
Μετα απο μια πολυ δυσκολη ημερα,βρηκες τον τροπο να με κανεις να χαρω!!!!!!!
Η ΠΕΡΙΟΠΤΗ θεση ηταν δικη σου.
Δεν στην εδωσα εγω.

καλημερα

Νεφέλη είπε...

Ευχαριστώ πολύ!

Συγχαρητήρια και σε σένα!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

(Κρατώ μπουκάλι σαμπουάν 2 σε 1 και απαγγέλω)

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που με στηρίζει, την μάνατζέρ μου Δούρα Ανεμοδούρα για την άψογη συνεργασία (200 ευρώ είναι καλά;!) αλλά πάνω απ όλα τον κόσμο που με τίμησε με την ψήφο του, χωρίς την αγάπη του θα ήμουν ένα τίποτα, χωρίς την αγάπη του θα ήμουνα μόνος, οι πίκρες θα μ έπνιγαν το δάαααααααακρυ ο πόοοοοοοονοςςςςς!!!

Σ ευχαριστώ κουκλίτσα, μ αρέσει να κάνω τον κόσμο να γελάει!!! (...έστω και με το χάλι μου χο χο χο!).

Ανεμοδούρα είπε...

Τάκη, πραγματικά με κάνεις να νοιώθω καλά. Έχεις χάρισμα... :))

Νεφέλη, you welcome!

Μάγισσα μου, τα 200 ευρώ είναι λίγα, αλλά επειδή είναι τιμή γνωριμίας, είμαστε εντάξει :))))

evantik είπε...

Ανεμοδουρα!!!σ'ευχαριστώ για το βραβείο σου...σε παρακαλώ όμως επιδεί στο δικό μου ιστολογιο πρέπει να το κάνω μόνο ως νεα ανάρτηση...χαρισέτο σε κάποιον άλλο που μπορεί να το χρησιμοποιήσει...και πάλι σέυχαριστώ πολύ!! με τιμά το δώρο σου!!!φιλιά με χαμόγελα θεσσαλονίκης:))))

Ανεμοδούρα είπε...

Το ότι δεν μπορείς να συνεχίσεις το παιχνίδι, δεν σημαίνει ότι δεν σου αξίζει το βραβείο!
Πολλά φιλιά επίσης :)))

matriga είπε...

Mαρίνα, καλησπέρα. Συγχαρητήρια για το βραβείο που πήρες! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την μεγάλη τιμή που μου έκανες! Είναι ανέλπιστη η φιλία σου και η εκτίμηση που έχεις στο blog μου, πραγματικά και νιώθω πως δεν έχω κάνει κάτι ιδιαίτερο για να την αξίζω...
Σε φιλώ γλυκά :))

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΙΑ

fotini είπε...

axoy!!! τί γλυκο!!! με ξαφνιασες πολυ πολυ ομορφα!!! μεγαλη μου τιμη!!! σε ευχαριστω σε ευχαριστω κ σε ευχαριστω...
με την πρωτη ευκαιρια θα απονεμω κ γω ως οριζει η συνεχεια του παιχνιδιου! σε φιλωωωωωωω

Ανεμοδούρα είπε...

fotini μου να είσαι καλά!

fotini είπε...

eeee να μαι παλι!!
να σου ανακοινωσω οτι η ακαματα κορη αξιοθηκα ΣΗΜΕΡΑ , ναι ναι ναι, καλα διαβασες να αναρτησω το βραβειο μου στη σελιδα μου!!

μακια μακια μακια
και παλι σε ευχαριστω
να χεις ενα υπεροχο φθινοπωρο!

Ανεμοδούρα είπε...

Φωτεινούλα, κάλιο αργά παρά ποτέ :))
Να 'σαι καλά, καλό Φθινόπωρο και σε σένα!